برنامها و ترفندهای  Sin Software

برنامها و ترفندهای Sin Software

دانلود برنامهای کم حجم و یاد گیری ترفند های Sin Software
برنامها و ترفندهای  Sin Software

برنامها و ترفندهای Sin Software

دانلود برنامهای کم حجم و یاد گیری ترفند های Sin Software

ورژن جدید مولتی مدیا پلیر Sin multi media player

سلام دوستان امیدوارم حال همتون خوب باشه ورژن کامل مولتی مدیا پلیر SMMP آماده شده امیدوارم خوشتون بیاد برای اینکه بتونید دانلودش کنید به ادامه مطلب برید دوستان :) .

 سلام دوستان امیدوارم حال همتون خوب باشه ورژن کامل مولتی دیا پلیر SMMP آماده شده دانلود کنید لطفا امیدوارم خوشتون بیاد منتظر نظرهای خوبتون هستم

من یک نکته اضافه کنم اینجا بعضی از دوستانی که ورژن آزمایشی رو دانلود کرده بودند براشون کار نمیکرده و ارور میداده خب خوشبختانه فهمیدم مشکل از چی بوده یکی از برنامهای پیش نیاز روی سیستم ها که باعث اجرای برخی از برنامها میشه روی سیستم دوستان نبوده و برای همین برنامه اجرا نشده بوده خب من لینک برنامه پیش نیاز رو هم اینجا آماده گذاشتم دانلود کنید درصورتی که برنامه براتون اجرا نشد انشالله که اجرا بشه و دیگه مشکلی پیش نیاد



تصویری از محیط برنامه



این نکته رو اضافه کنم که با زدن کلید اف2 میتونید به تنظیمات برنامه برید و همچنین با استفاده از نوار بالای برنامه هم میتونید تنظیمات رو باز کنید :)


منبع : sinsoftware

برای دانلود برنامه اینجا کلیک کنید

برای دانلود برنامه پیش نیاز اینجا کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد