برنامها و ترفندهای  Sin Software

برنامها و ترفندهای Sin Software

دانلود برنامهای کم حجم و یاد گیری ترفند های Sin Software
برنامها و ترفندهای  Sin Software

برنامها و ترفندهای Sin Software

دانلود برنامهای کم حجم و یاد گیری ترفند های Sin Software

یک ترفند و پیشنهاد

سلام دوستان یک ترفند میخوام بهتون یاد بدم مربوط به این میشه که وقتی یک فلش درایو یا هارد دیسک اکسترنال رو وصل میکنید ولی با اکسپولرر ویندوز نمیشه داخل فایلهای دستگاه گشت در ادامه مطلب این ترفند رو بخونید 

 سلام دوستان یک ترفندی میخوام بهتون بگم مربوط به زمانی هست که هارد دیسک اکسترنال یا فلش دیسکتونو وصل میکنید ولی در فایلهای آن به هیچ وجهی نمیشه گشت یا به نوعی اصلن درایو مورد نظر باز نمیشود خب این ممکنه شامل سه دلیل باشه

دلیل اول ممکنه که سخت افززار   بدسکتور گرفته باشه دلیل دوم  ممکنه بخاطر ویروسی بودن سیستمی این سخت افزار خراب شده باشه دلیل سوم  ممکنه ممکنه با وصل کردن سخت افزار به گیرنده دیجیتالی که ئسیستم سالمی ندارند باشه که دلیل سوم و دوم احتمالشون زیاده . اگر دیدی که میتونید با دستگاه گیرنده دیجیتال یا تلویزیون یا دستگاهای دیگه میشه داخل فایلهای سخت افزار گشت به دلیل اول کمتر میشه احتمال داد پس باید احتمال زیاد تر رو به دلیل دوم و سوم داد

برای دلایل نامبرده چکارهایی باید کرد ؟

خب برای دلیل اول که درمورد بد  سکتور گرفتن سخت افزار بود بهتره که روی درایو مورد نظر کلیک راست کنید و با انتخاب گزینه Properties

و رفتن به تب Tools و قسمت Error Checking روی گزینه Chen  بزنید( البته من این آدرس رو برای کار گشتن برای بدسکتور از روی ویندوز 8.1 دارم میگم  ) خب وقتی که زدید روی گزینه check  چند گزینه میده که حال تیک زدن داره یکی از گزینها برای گشتن به دنبال بد سکتور هست که اگر دقت کنید اسم bad sector  رو در اون گزینه میبینید و وقتی که کامپیوتر برگرده و بد سکتور رو پیدا کنه طوری که من فکر میکنم باید بد سکتور رو قفل کنه البته غیر از دنبال بد سکتور گشتن هم میتونید کامپیوتر رو تنظیم کنید که معمولن به صورت پیش فرض تنظیم هست ، که به دنبال فایلهایی بگرده که مشکلاتی از نظر ویندوز داره و ویندوز اون مشکل رو خود به خود حل میکنه و فایل شما اسیبی نمیبینه خب این روش برای دلیل اول


برای دلیل دوم و سوم اگر میبینید که درایوتون رو وصل میکنید به کامپیوتر و کامپیوتر اون رو میشناسه ولی باز نمیکنه که فایلها رو نشون شما بده بهتره که با یک نرم افزار ریکاوری داخل فایلهای سخت افزارتون بگردید و بهتره با همون نرم افزار ریکاوری اگر امکانش هست از فایلهای دستگاهتون حتمن بک اپ بگیرید که اگر دیگه خدایی نا کرده سخت افزار شما دیگه درست نشد فایلهای شما سالم مونده باشه و بهشون دسترسی داشته باشید وقتی که بک آپ گرفتید من پیشنهاد میکنم که اگر سخت افزارتون رو فرمت کنید ممکنه درست بشه از لحاظ ویروس و کدهای سخت افزار برای گشتن در فایلهای سخت افزار بعد از فرمت شدن من پیشنهاد دادم برای فرمت شدن اگر دستگاه شما درست نشد بنده مسئولیتی در خراب شدن سخت افزار شما ندارم ولی فکر نمیکنم که خراب بشه براتون


من این روش فرمت کردن رو بر اساس تجربه ای به شما میگم من یک دستگاه فلش مموری دارم که وقتی وصل میکردم به گیرنده دیجیتال با گیرنده میشد داخل فایلها گشت ولی با کامپیوتر دیگه به هیج وجه نمیشد این کار رو کردمگر اینکه فلش دیسک رو فرمت میکردم که چند بار اینکارو کردم برام درست شد و دیگه به دستگاهی که باعث خرابی سخت افزاری یا نرم افزاری دستگاه بنده میشد وصل نکردم اگر دستگاهتون درست شد دیگه به همه دستگاهی وصل نکنید اول مطمئن بشید از امن بودن دستگاه و بعد سخت افزار خودتونو وصل کنید امیدوارم که مشکلی براتون درست نشه و مشکلاتتون با سخت افزارهاتون حل شده باشه بدرود تا ترفندی دیگه

در سایت اپارات مارا دنبال کنید کانال snsoftware روزتون خوش

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدیه خانوم یکشنبه 18 مرداد 1394 ساعت 18:21

خوبههههههههههه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد