برنامها و ترفندهای  Sin Software

برنامها و ترفندهای Sin Software

دانلود برنامهای کم حجم و یاد گیری ترفند های Sin Software
برنامها و ترفندهای  Sin Software

برنامها و ترفندهای Sin Software

دانلود برنامهای کم حجم و یاد گیری ترفند های Sin Software

دانلود برنامه SMMP

سلام اینم ورژن آزمایشی برنامه SMMP همونطور که قبلاً گفتم اسم کامل برنامه Si Multi Media Player هست و این برنامه با برنامه موزیکپلیر SMP فرق داره

در SMP شما فقط میتوانید فایلهای صوتی را باز کنید ولی در این برنامه میتوانید علاوه بر فایلهای صوتی فایلهای تصویری را باز کنید

از قالب فرمتهایی که این برنامه میتواند اجرا کند

MP3,Wav,Cda,Wmv,avi,mpeg,vcd

البته این از روی آگاهی است که بنده دارم شاید این برنامه بتواند فرمتهای دیگری را هم باز کند 

 سلام اینم ورزن آزمایشی برنامه SMMP همونطور که قبلن گفتم اسم کامل برنامه Si Multi Media Player هست و این برنامه با برنامه موزیکپلیر SMP فرق داره

در SMP شما فقط میتوانید فایلهای صوتی را باز کنید ولی در این برنامه میتوانید علاوه بر فایلهای صوتی فایلهای تصویری را باز کنید

از قالب فرمتهایی که این برنامه میتواند اجرا کند

MP3,Wav,Cda,Wmv,avi,mpeg,vcd

البته این از روی آگاهی است که بنده دارم شاید این برنامه بتواند فرمتهای دیگری را هم باز کند 

این برنامه حجمش فقط 28 کیلوبایت گول حجمشو نخورید این برنامه کاراییاش قراره بعدن زیاد بشه این ورژن آزمایشی هست که بعدن میخوام ارتقا بدم برنامش رو امیدوارم خوشتون بیاد


برای دانلود این برنامه روی کلمه دانلود پایین کلیک کنید



دانلود

نظرات 3 + ارسال نظر
ندا چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت 15:10

فعلن گیگ ندارم بع دانلود میکنم .
ببخشید.

اشکالی نداره هروقت خواستید دانلود کنید این برتامها فعلنا هستن ولی حجم این برنامه 28 کیلوبایته فقط
شانستون خوب باشه اجرا بشه خیلیا به من گفتن که اجرا نمیشه براشون امیدوارم براتون اجرا بشه

HIIIS یکشنبه 17 خرداد 1394 ساعت 01:31

شیرازی یکشنبه 17 خرداد 1394 ساعت 01:13

خیلی خوب بود....متشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد