برنامها و ترفندهای  Sin Software

برنامها و ترفندهای Sin Software

دانلود برنامهای کم حجم و یاد گیری ترفند های Sin Software
برنامها و ترفندهای  Sin Software

برنامها و ترفندهای Sin Software

دانلود برنامهای کم حجم و یاد گیری ترفند های Sin Software

معرفی برنامهای ساخته شده

میخواهم برنامهایی که قرار است در این وبلاگ قرار بگیرد رو به شما معرفی کنم بنده در قبل از ساخت این وبلاگ سه عدد برنامه آماده کردم به اسم های SPI , SMP , SMMP


برنامه اول SPI

برنامه اولی که معرفی میکنم اسمش SPi است که این برنامه اسم کاملش هست Si Program installer این برنامه میتوان گفت به عنوان یک مجموعه نرم افزاری ساخته شده در این برنامه قرار هست که برنامهای پر کاربرد برای مهندسان و کاربران و کسانی که میخواهند برنامهای زیادی نصب کنند و برنامه دم دستشان باشد کاربرد داشته باشد این برنامه تا الان یک نسخه خیلی معمولی بصورت آزمایشی ازش آماده کردم قرار است که انشالله در تابستان سال 94 ورژن کاملتری از این برنامه ارائه بدم به کاربران.


Si Program Installer


برنامه دوم SMP

برنامه دوم که معرفی میکنم اسمش هست Si Music Player این برنامه همونطور که از اسمش پیداست یک نوع موریک پلیر یا پخش کننده موسیقی هست که دیگه زیاد نیز به توضیح نداره این موزیک پلیر رو بنده دکمهای گرافیکی آن رو طراحی کردم و بیشتر برای پخش فایلهای صوتی کاربرد زیاد داره بدنیست که از این برنامه هم برای شنیدن آهنگهاتون استفاده کنید یکی از امکاناتی که کذاشتم در برنامه امکان ویرایش لیست آهنگهای انتخاب شده توسط شما هست، شما میتوانید در این برنامه برای خود لیستی را ساخته و ذخیره کنید و یا اینکه لیستی را بارگیری کنید امیدوارم از این امکان برنامه راضی باشید.


و اما برنامه سوم

برنامه سوم  SMMP

این برنامه ممکن است اسمش به اسم برنامه قبلی شبیه باشد ولی اسم کامل این برنامه Si Multi Media Player هست این برنامه علاوه بر پخش موزیک میتواند فایلهای ویدئویی رو هم پخش کنه، این برنامه به صورت آزمایشی ساخته شده امیدوارم که بتوانم در تابستان سال 94 ورژن کامل این برنامرو بسازم و برای شما آماده دانلود کنم.


چرا در اول اسم برنامهای من حرف S یا حروف Si وجود دارد؟؟؟؟

بنده که سازنده این برنامها هستم و نویسنده این مطلب از دو حرف اول اسمم به انگیلیسی در اول برنامها استفاده کردم به عنوان یک نوع امضا وقتی در برنامهایی که دانلود کردید در اسم آنها حروف Si رو دیدید بدانید که سازنده برنامه نویسنده این مطلب میباشد



ببخشید سرتون رو درد اوردم زیادی حرف زدم امیدوارم از برنامهای من در حال حاضر و آینده راضی باشید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد